Støt Tune IF Tennis
når du tanker OK benzin eller dieselolie?

Hvis du bruger mobil appen:
Gå ind under ”Mig”
Gå ind i linket ”Sponsorstøtte” vælg Tune IF Tennis.
Du støtter nu Tune IF Tennis med 5 øre pr. liter når du tanker.

Hvis du bruger OK kort:
Log ind på www.ok.dk - vælg ”Log ind på Min OK”.
Gå ind under ”Profil” Vælg ”Min sponsoraftale”
Her vælger du så Tune IF Tennis, så støtter du med 5 øre pr. liter når du tanker.

Tak fordi du støtter Tune IF Tennis

Tune IF Tennis
Peter Buch Larsen

Ekstra støtte på næste afregning

Vi tror på, at lokalsporten spiller en afgørende rolle i Danmarks lokalsamfund. Og vi ved af erfaring, at mange klubkasser er udfordret efter flere ugers aflyste stævner og arrangementer.

Derfor får alle eksisterende sponsormodtagere med en benzinkortaftale nu 30% ekstra i sponsorstøtte det næste år gældende fra juni 2020 til og med maj 2021.

Få ekstra kroner med en udvidet aftale

Du kan også få en udvidet sponsoraftale med OK. Så kan dine medlemmer tredoble støtten til din klub. Bliver dine medlemmer enten mobil- eller elkunder hos OK, fordobler vi støtten til 10 øre/liter. Og bliver de både mobil- og elkunder, tredobler vi støtten til 15 øre pr. liter. Har dine medlemmer mere end én mobilpakke i husstanden, så giver vi 5 øre/liter ekstra pr. abonnement.