Køb af Klubtrøje

24. okt 2017 , Hjemmesiden, 1
Ledige pladser: 83

Igen i år, tilbyder vi alle vores gymnaster (og alle andre), at kunne købe en Klubtrøje (Sweat Jacket), som er en trøje i jersey stof i farven sort, med stå krave, kængurulommer og lynlås hele vejen foran.

Trøjen findes i børnestørrelserne størrelserne: 116/ 128/ 140/ 152/ 164.

I voksen størrelse (stor i størrelsen, så gå en str. ned): XS/ S/ M/ L/ XL.

Der vil i hvidt blive trykt gymnastikafdelingens logo på ryggen og gymnastens navn på ærmet. (Se billeder nederst)

Prisen er 175 kr. pr. trøje

Hvis du ønsker, at bestille en trøje til dig selv dit barn, skal du gøre følgende:

• Gå ind på ”Arrangementer”, "Læs mere" og tryk ”1” i feltet ”Tilmeld” og tryk derefter på ”Bestil”
  • I feltet ”Fornavn” skal du skrive navn og bagefter den størrelse trøje det skal være.

Eksempel: Marie (140) - Det er navnet vi trykker på ærmet og trøjen bliver trykt i str 140.

• Udfyld alle felter og gennemfør din betaling.

Hvornår kan trøjerne bestille?

De kan bestilles fra nu af og sidste dag for bestilling af Klubtrøjer er søndag den 22. oktober 2017. De vil blive leveret inden for ca. 3 uger herefter.

Det er ikke muligt, at få byttet trøjen ved forkert størrelse, skrivefejl med videre, da de bliver speciallavet.

Er der spørgsmål vedr. trøjerne så skriv til os på mail gymnastik@tune-if.dk

Hilsen

Tune IF Gymnastikafdeling