BodyCombat event

19. mar 2016 09:30, Tune-Hallen, 1,5 timer

For første gang nogensinde i Tune afholdes BODYCOMBAT EVENT. Gratis for ALLE – både medlemmer og ikke-medlemmer.
BODYCOMBAT er et koncept under LES MILLS, som også har BODYPUMP der allerede findes som træningsform under Center for Bedre Livskvalitet.

BODYCOMBAT består af en serie af slag og spark (i luften uden kontakt), hvor du vil blive udfordret på din kondition, udholdende og evner til at arbejde koordineret.

Lørdag d. 19. marts kommer en meget dygtig instruktør fra Les Mills. Hvis du og de andre deltagere synes om træningen, så har vi allerede forhåndsreserveret plads til Malene Jørgensen og Rune Sonnesen således, at de kan blive vores nye instruktører i
BODYCOMBAT.

Tilmelding er ikke nødvendig – Du møder bare op med indendørs træningtøj og –sko, drikkedunk og masser af godt humør.