Kontingent gældende 1/1-31/12

DD-MM-ÅÅÅÅ
- Sæt hak hvis tidligere medlem

Er du endnu ikke medlem af Tune Cykelmotion kan du prøve at træne med op til 4 gange før du skal melde dig ind. Kontingentet er kr. 250 for en hel sæson for såvel nye som tidligere medlemmer. Som klub har vi valgt at køre i fælles cykeltøj med fælles logo, så det både er nemmere at holde styr på tropperne når vi træner, og vi samtidig kan repræsentere TCM når vi er ude til eksempelvis cykelløb. Derfor skal nye medlemmer som minimum købe en cykeltrøje med klublogo. Som nyt medlem betaler du derfor kr. 250 ved indmeldelse og skal så senere indkøbe minimum en cykeltrøje hos bestyrelsen. Kontingentet indbetales på TCM’ konto i Arbejdernes Landsbank Reg. nr. 5396 konto nr. 0251769. Husk du skal angive dit navn med både fornavn og efternavn når indbetalingen foretages, så vi kan sikre korrekt registrering. Vi glæder os til at se dig til træning om tirsdagen.