02. nov 2018 17:00, Tune-Hallen, ?

GRATIS HALLOWEEN KONCERT fredag den 2. november kl. 19.00 - 20.00

Om ”Publikums Orkestret”

Publikums Orkestret er et ca. 100-mand stort symfoniorkester og en forening med medlemmer i alderen fra 10 til 83 år, hvor alle musikalske niveauer er repræsenteret. Det er solobassist i Det Kongelige Kapel Mette Hanskov, der er orkestrets dirigent og musikalske leder. Orkestret spiller bl.a. uddrag Det Kongelige Teaters repertoire.

Om koncerten

Under koncerten vil der være ”Zumbie Zumba” og måske en overraskelse eller to mere – man ved aldrig, hvad de finder på i Publikums Orkestret. Koncerten er for alle uanset alder, så tag hele familien, naboen eller vennerne med til en usædvanlig og (u)hyggelig koncert, hvor vi godt tør love du oplever noget du normalt ikke vil i Tune Hallerne.

Græskar konkurrence

Fra kl. 16.00 til 16.30 kan du (børn og andre kreative sjæle), komme op i Tune Hallerne og afleverer dit udskårne græskar.

Græskarrene vil vi bruge til, at pynte hallen med til koncerten og alle de afleveret græskar vil være med i konkurrencen om det flotteste udskårne.

Udklædning

Vi vil blive glade hvis publikum (store som små) har lyst til, at komme udklædt og være med til, at skabe Halloween-stemning i dagens anledning og igen vil der selvfølgelig være præmie til de bedst-uhyggelig-udklædte.

Cafe Conrad

Fra kl. 17.00 til 18.45 er Cafe Conrad klar med Flæskesteg med sprød svær, brune og hvide kartofler, rødkål, agurkesalat og flæskestegssauce spisebilletter skal købes på forhånd.

• Prisen er 100 kr. pr. voksen og 50 kr. for børn under 12 år

• Spisebilletterne skal købes i cafeteriet senest den 25.10. Hvis du kommer langvejs fra kan du ringe til Cafe Conrad og reservere dine billetter tlf. 22 75 22 21. Billetterne sælges efter ”først til mølle”.

Vi glæder os til at se jer!

Tune IF & Publikums Orkestret