Tune IF deltager igen i år med et hold ved STAFET FOR LIVET - GREVE på Mosede Fort.

Du er meget velkommen til at deltage og være med til et fantastisk arrangement fra lørdag den 20. august kl. 13 til søndag den 21. august kl. 11.
Vi vil fejre livet, gå sammen i kampen mod kræft, mindes dem vi har mistet og støtte dem, der kæmper.

Tune IF’s hold hedder LIVET – Tune IF.
Man kan vælge at gå, løbe eller hvad man ellers finder på. Det gælder ikke om at komme først, men om at gøre en aktiv indsats for at bekæmpe kræft.

Vores hold skal hele tiden have mindst én deltager i gang under hele stafetten, men har du ikke mulighed for at være med hele tiden, er du stadig meget velkommen i det omfang, du kan deltage. Kontakt gerne vores holdansvarlig, hvis du vil vide mere: fritz@tunenet.dk, tlf.  2129 2159.

Prisen er kr. 100 for voksne og kr. 50 for børn og unge under 18 år.

KOM FRISK og deltag på vores hold LIVET Tune IF i nogle dejlige timer med holdstafet, underholdning, lysceremoni, oplysning og en generel hyldest til livet. Spørg gerne familie og venner, om de kunne tænke sig at være med og tag meget gerne børnene med. Der bliver igen i år arrangeret en BØRNESTAFET, som var en stor succes sidste år.

Vi håber at se rigtig mange nye medlemmer fra øvrige afdelinger, således at vi kan vise, at også her står hele Tune sammen om at løse en vigtig opgave. Ikke-medlemmer af Tune IF er naturligvis også velkomne. Velkommen på holdet.

Personer, der har eller har haft kræft benævnes fightere. Er man fighter, er deltagelse gratis, og der er visse fordele som f.eks. foredrag, og man får en speciel T-shirt.

Udover at deltage på holdet kan man også støtte LIVET – Tune IF ved at købe et lys eller yde en donation.

Tilmelding som fighter, køb af lys eller donationer sker på samme hjemmeside som anført nedenfor.

På hjemmesiden er der mange oplysninger om Stafetten 2015. og den vil løbende blive opdateret.

TILMELDING TIL STAFET FOR LIVET: HER

Artikel i TunePosten om Stafet for Livet- Tune IF på side 15: HER