Tune IF Håndbold er en forening, der tilbyder håndbold til børn og voksne i alle aldre. Vi spiller håndbold i perioden medio august til og med juni måned.

Den håndboldtræning, vi tilbyder, skal indeholde kvalitet, gode sociale oplevelser og glæde for både spillere og trænere. Rummelighed er vigtig for os, da der i vores afdeling skal være plads til alle, der gerne vil gå til håndbold.

Vores mål er, at vi hele tiden vil udvikle os og blive bedre, og derfor er alle former for ideer og forslag altid velkomne. Skriv til os på mail: haandbold@tune-if.dk

Tune IF Håndbold har indgået en aftale med OK benzin. Se mere HER. Se hvordan du får et OK kort HER.

Henvendelser vedrørende fejl eller rettelser til Håndboldens hjemmesiden bedes rettet til haandbold@tune-if.dk

Sidste nyt

Ny klub webshopNy klub webshop

I samarbejde med Sport24 har vi lavet et klub webshop, hvor det er muligt at købe tøj med klublogo på.

Der er ingen arrangementer