Har du lyst til, at blive en del af Tune IF Gymnastikafdeling, så skriv til os på mail gymnastik@tune-if.dk

Som medlem

Er der et hold du gerne vil gå på, hører mere om eller komme til prøvetime på, så står vi altid til rådighed. Skriv til os og vi vil sørge for, at der bliver taget kontakt til den instruktør der er på det hold, du kunne tænke dig at stifte bekendtskab med. Vi er altid glade for nye medlemmer.

Som instruktør

Har du lyst til, at blive en del af vores dygtige, erfarne og engageret instruktørteam som enten instruktør, voksenhjælper eller børnehjælper, så skriv til os så vi ved, at du er interesseret. Det kan også være, at du har en ide til et hold vi ikke har i forvejen og du er den nye instruktør?

Som frivillig

Afdelingen har flere frivillige, som er medlemmer af vores udvalg eller påtager sig opgaver i forbindelse med Forårsopvisning m.v. Har du lyst til, at melde dig til en opgave, et projekt eller udvikling af en ide, er vi meget taknemmelige, da jo flere vi er - des mere kan vi udvikle og forny.

Som bestyrelsesmedlem

Den siddende bestyrelse ser det som en ære, at vores medlemmer tror på, at vi er de rigtige til at varetage medlemmernes interesser og vi tager vores tildelte poster meget alvorligt. Har lyst til, at være en del af vores meget velfungerende bestyrelse som enten medlem eller suppleant, så skriv til formanden på ovenstående mail-adresse eller mød op til vores Generalforsamling.

Vi glæder os til at se dig!